Monday 26 December 2011

my lovely MUAR....

Assalamualaikum...


now im here in my lovely town....
pnat tol the whole day jalan2 pluss sibok baru balik dari uitm....
aduh.....
letih...


people always say that muar ni macm pape jer  tp sebnar nye muar ni bnyak sangat bnda yg orang x taw.....


kalau x taw meh saya tunjuk kn.....


firstly....ni peta muar..




nampak x  muar ku di situ.....??


kecik??
its okie.....
muar di hatiku...


second...
tmpat yg mnarik yang ade kat muar (menarik la kot)


1)Mercu Tanda..terpenting sekali....turun jmbatn mesti nmpk..lau x nmpak..da x lama da tu..hihi






                                                           buah ni makan x abis weh!!!hahahaa


                                                                         2) Bngunan2 lama.
.


3) Masjid
 

masjid ke dua.


4) Tempat dating..hahaha....










WETEX PARADE..

5) tmpat ni mesti dak2 muar akn serbu hari sabtu n ahad...dak2 sekolah yg hingusan pun dtng pnuh2 tmpt ni..
famous nih~~!!!!!!! lau aku balik muar aku pun join gak...bosan weh ngk budak sekolah mlata lata kat situ....wat semak seh...

                                        (tempt ni x hot la macm ts ,pavi , n bla3~~)






thirdly,
makanan dia...
makanan muar memng best~!!!
hihi....



mcm biase mi bndung la....











tp  lain orng lain cara masak dia....so pndai2 la pilih kdai mkn...
x pun dtng la uma aku,,
mak aku masak kn...
hahhaa.....

hahhaaaa.....
yummy~~~~~~~

erm....tu je kot pasal muar,,,,t pape korng search je dalm  tenet ni kuo la t..
hahahahahaaa....




No comments:

Post a Comment